ZAGRANICZNA PODRÓŻ KLAS VII-VIII

"26 września 2019 r. wyjechaliśmy na wycieczkę do Londynu. Wylecieliśmy  z lotniska w Świdniku samolotem linii Wizzair o godz. 10.00. Około godz. 12. 00 czasu lokalnego wylądowaliśmy na lotnisku London Luton, a stamtąd pojechaliśmy autobusem National Express do hotelu OYO Anchor Hotel przy stacji Golders Green. Po zostawieniu bagaży w hotelu pojechaliśmy piętrowym autobusem na przejażdżkę po Londynie. Widzieliśmy słynne place: Trafalgar Square i Piccadilly Circus oraz znaną z zakupów Oxford Street. Przy stacji Waterloo odwiedziliśmy restaurację McDonald, gdzie mogliśmy przetestować swoją znajomość angielskiego. 27 września po raz pierwszy jechaliśmy metrem linią Northern. Przybyliśmy do Buckingham Palace żeby obejrzeć ceremonię zmiany wart. Po dwóch godzinach deszcz zmusił nas do szybkiej ewakuacji. Następnie pojechaliśmy metrem do  Muzeum Historii Naturalnej gdzie mieliśmy okazję zobaczyć: tyranozaura na żywo, trzęsienie Ziemi w Japonii, wystawy interaktywne oraz kolekcję minerałów. Po południu mieliśmy czas na pierwsze zakupy na Oxford Street. Wieczorem odwiedziliśmy stację King’s Cross gdzie miłośniczki Harry’ego Pottera wzięły udział w sesji zdjęciowej na peronie 9 i 3.  28 września rozpoczęliśmy od przejażdżki na London Eye ,widoki były niesamowite. Potem obejrzeliśmy krótki seans w kinie 4D.Niestety wieża z Big Benem była akurat w remoncie. Stamtąd pojechaliśmy autobusem do Tower Bridge. Wszyscy odważyli się przejść po szklanej podłodze. Następną atrakcją była przejażdżka kolejką linową nad Tamizą. Potem poszliśmy do Areny O2 na obiad i kolejne zakupy.  29 września zaczęliśmy zwiedzanie od Science Museum. Wszyscy wzięli udział w seansie 3D z symulatorem lotu RAF, a najodważniejsi dali się zamknąć w kapsule 360 stopni. Później poszliśmy na obiad ,a po obiedzie pojechaliśmy do British Museum . Po zwiedzaniu postanowiliśmy wybrać się na Trafalgar Square , gdzie zobaczyliśmy  festiwal kultury japońskiej. 30 września  po śniadaniu wybraliśmy się na ostatnie zakupy ,po przybyciu do hotelu spakowaliśmy się i poszliśmy na autobus , który zawiózł nas na lotnisko . Zjedliśmy tam ostatni posiłek i udaliśmy się na odprawę. Po odprawie  mieliśmy czas wolny. Po upływie ok.2 godzin i wypełnieniu wszystkich formalności udaliśmy się do samolotu, który zabrał nas na lotnisko w Świdniku, a stamtąd odebrali nas rodzice. Wszystkim uczestnikom wycieczka bardzo się podobała i na pewno będą ją dobrze wspominać."